Saturday, October 1, 2011

Tetamu Allah...

Assalamualaikum...

Sekarang ni dah masuk musim haji.... Tetamu-tetamu Allah yang bertuah terpilih sudah mulakan perjalanan mereka...

Mmmm...Bila agaknya turn aku yek??? Aku tak sabar rasa nak jadi tetamu Allah walaupun bila dikenang diri ini terlalu banyak dosa, tapi aku tetap punyai perasaan berkobar-kobar untuk menjadi salah seorang tetamu Allah....

Aku mohon pada Allah agar aku dan Suami tercinta dipanjangkan umur dan dimurahkan rezki kami untuk menjadi tetamu Allah suatu hari kelak....

Aku tahu aku banyak dosa dengan Allah... Bila dikenang...... mmmm.....jatuh air mata ni.... Tapi dalam hati kecil aku, aku masih harap aku dapat jadi tetamu Allah di usia muda ni....Amin....Itulah impian aku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...