Tuesday, October 4, 2011

28 tahun sudah....

Assalamualaikum....

Alhamdulillah, syukur pada Allah Yang Maha Pengasih dan Penyayang yang telah memanjangkan umur ku sehingga ke hari ini... Hari ni genap sudah umur aku 28 tahun...

Mmm...makin meningkat umur aku, amalan bila nak meningkat...hehehe tepuk dada tanya hati....

Tak lupa juga diucap terima kasih kepada yang wish for my besday... Doakan ku bahagia di dunia & akhirat...

Pada suamiku tercinta, thanks for your wish. Orang yang pertama wish...hehehe
Ada lagu special pulak tu.... "saya suka saya suka"







Tak lupa pada ma & abah.... Siap buatkan nasi minyak lagi untuk aku sambut hari lahir.... Terima kasih ma abah.... Kakcik sayang mama abah....

Semoga hari-hari yang datang, ku lalui dengan tenang & ceria bersama keluarga tercinta...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...