Wednesday, September 7, 2011

Merdeka Raya!!

Salam....

Rasa tak terlambat lagi aku nak ucapkan Selamat Hari Raya....



Tahun ni Merdeka bertembung tarikh dengan raya!! Jadila ....MERDEKA RAYA!!!!



Bila sebut hari raya, seronok je kan... Yelah, hari tu la aku bleh bertemu sume ahli keluarga... Abang-abang dan adik sume ada hari tu. Hari tu berkumpul ramai-ramai bercerita, bergelak ketawa sama-sama... Bila teringat masa-masa mcm tu, rasa rindu kat diorang makin hari makin tebal...



Tapi tak lupa pada Yang Maha Esa kerana masih beri peluang pada aku untuk meraikan kemenangan umat Islam ni... Bila dengar azan hati jadi sayu je...mmmm....

Hari tu juga aku tengok sume orang cantik sangat...berseri-seri.............. Terutama bila tengok anak-anak aku berpakaian seragam je sume... Tengok My Mr. Hubby......mak ai hensemnya.....huhuhuhu... Siap bersongkok dan bersampin, mcm orang nak gi nikah je....hehehe oppss!!! Macam je ye.... bukan betul-betul....


Masuk tahun ni, dah 4 kali kami raya bersama.... Dan tiap kali raya, aku adakan satu tema warna. Let's scroll down.................
.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.





Tahun 2008


Tahun pertama khawin tahun 2008...




(Masa ni pragnent 6 bulan anak pertama)




Tema MERAH!!




Merah menyala U!!!






Tahun 2009




(Hero dah jadi 4!!!!)




Tema PUTIH




Putih sesuci Lebaran....





Tahun 2010



(Hero-hero yang semakin besar dan bijak)



Tema HITAM



Hitam itu bergaya!!






Terbaru Tahun 2011



(Aku dah ada anak dara sorang....hehehe)



Suka...suka...suka...



Alhamdulillah....



Tema HIJAU....



Memori daun pisang....hehehehe










Kami sekeluarga Mintak ampun maaf salah silap dari hujung rambut hingga hujung kaki....



Manusia sentiasa melakukan kesilapan....






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...