Monday, March 5, 2012

Jom memancing...

As salam...

Oleh kerana cuti banyak sangat nak kena habiskan, aku dan suami plan ambik cuti hari jumaat semata nak gi memancing...hehehe

Planning nak pergi memancing udang... Aku memang gemar makan udang... Lagi-lagi lepas tengok rancangan dalam tv baru-baru ni yang datang memancing kat Kuantan...

Kami pergi memancing kat Sungai Belat dekat dengan Bukit Rangin... Tapi nasib rezeki kurang baik sebab cuaca baru lepas hujan jadi air sungai pun keruh... maka rezki untuk hari ni...



Muka hepi dapat pegi memancing....

Tengok muka cik abang semangat sungguh....

Teringat masa budak-budak dulu, ayah aku suka datang memancing udang kat sini... Kat sini memang femes dengan udang sepit biru... Kekadang ayah aku buat balik berkilo banyaknya.... Sedapnya la udang....

Kecur air liur bila tengok udang... Yang gambo kat atas ni aku makan masa pergi Thailand dulu...

Kena cari udang ni....hehehe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...