Monday, December 19, 2011

Pizza JEPONG!!

Dapat juga akhirnya aku makan pizza JEPONG....Alhamdulillah...

Terima kasih abang ku, Along yang tersayang.... Pizza jepong ni memang sedap & marvellous... Mula-mula aku kenal time along aku belajor kat Jepon dulu... Along aku memang suka masak.. Memang copy paste ngan perangai & minat mak aku...


Makan sepinggan ni pun rasa macam tak puas je... Kecur air liur ni... Aku tengok cik abang sayang aku pun selera...

Bila aku dapt tahu abang aku nak gi training kat Jepon, aku pun terus order ngan air liur bahan-bahan dia...hehehe Dan bila along aku balik je Kuantan untuk sambut Majlis Aqiqah, along aku pun buatkan...

Aku pun ada bawak ke opis, sume suke....

Sume abang aku adalah abang yang terbaik... Bertuah badan, dan syukur ke hadrat Ilahi kerana menganugerahkan adik-beradik yang terbaik buat diriku... Kakcik sayang Along, Angah dan Idi... Moga Allah pelihara kamu sekelian... Terima kasih Abah & mama kerana didik kami agar sentiasa berkasih sayang..

Teringat hari perkhawinan aku, Along aku jugak la yang masakkan lauk pengantin... Memang sedap giler!! Kerapu sweet sour yang paling aku tak leh lupa...

Bila teringat Angah pulak, Nasi goreng kampung.. memang bravo...hehehe

Idi pulak, goreng telor pon sodap...ngeh ngeh ngeh... xpa, isteri idi pandai masak...don't worry bebeh...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...